ALVESTA
ZAANGAŻOWANIE, KTÓRE DAJE PRZEWAGĘ
Funkcjonujemy na rynku od ponad kilkunastu lat. Obok działalności skupionej na rozwoju projektów biznesowych opartych o własne spółki i marki handlowe (Alvesta, Mobilbud, Veber, Ausstal, metalowy24h.pl, drogbit.pl, natodraht.com, pawilony-wiaty.pl, oleje-smary.pl, veberbau.pl) oferujemy wielopoziomowe wsparcie dla producentów i generalnych przedstawicieli na polskim rynku, którzy chcieliby znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
Od początku swojej aktywności biznesowej stawialiśmy na Internet – na portale, a zwłaszcza sklepy internetowe. To właśnie Internet pozwolił nam rozwinąć skrzydła. Byliśmy inicjatorami sprzedaży internetowej w Polsce produktów, które – wydawało się – zupełnie do tego się nie nadają, np. przemysłowych środków smarnych, barier drogowych, zasieków concertina, ogrodzeń budowlanych czy nawet portierni i pawilonów kontenerowych z płyt warstwowych.
Dziś łączenie w działalności biznesowej tradycyjnych sposobów pozyskiwania klienta z wysoką aktywnością w sieci (serwisy aukcyjne, sklepy internetowe, reklama internetowa), to standard, ale ponad dziesięć lat temu, gdy krystalizowały się nasze pomysły na własny biznes, był to bardzo istotny wyróżnik, który dawał wyraźną przewagę rynkową.
ALVESTA dziś to już świadomie budowana grupa podmiotów i sklepów internetowych. Nasza długofalowa strategia zakłada stałą rozbudowę portfolio marek własnych – w tym marek, które będą wzmacniać naszą pozycję w branży budowlanej czy drogowej, ale także marek wykraczających poza te obszary na zasadzie dywersyfikacji portfela produktowo-przychodowego. Konkretne projekty czekają w kolejce, a nowych pomysłów nam nie brakuje. Przyszłość widzimy w jasnych barwach…